Polityka Jakości
System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
Polska Izba Gospodarcza Ośrodków Szkolenia Kierowców jako organizacja samorządu gospodarczego zrzesza i reprezentuje interesy przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie szkolenia kierowców oraz przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie transportu drogowego.
Mamy świadomość, iż dalszy jej rozwój zależy od tego, jak spełniamy oczekiwania naszych członków, czy są oni zadowoleni z naszych usług oraz jak jesteśmy przystosowani do zmieniającego się otoczenia. W związku z tym, w sposób ciągły doskonalimy zachodzące w izbie procesy. Działamy tak, aby nasi członkowie oraz klienci byli zadowoleni z naszych usług. We wszystkich naszych działaniach jesteśmy zaangażowani w zapewnienie jak najwyższego poziomu jakości w przekazywaniu wiedzy.
Dążąc do spełnienia tych postulatów, wyznaczyłyśmy następujące cele strategiczne:
Dążąc do spełnienia powyższych celów strategicznych, wyznaczyłyśmy następujące cele operacyjne:
Priorytetowym celem polityki jakości jest zapewnienie usług szkoleniowych na wysokim poziomie.
PIGOSK jest odpowiedzialny za wdrożenie polityki jakości i stosowanie jej we wszystkich komórkach mających wpływ na jakość usług szkoleniowych. Polityka Jakości podlega ocenie oraz ewentualnej korekcie podczas przeglądu kierowniczego.